|
PANIK! CentrallÄs passatModerator: Overdrift
7 posts • Page 1 of 1
PANIK! CentrallÄs passatnu Àr det brottom. tÀnkte att nÄgon pÄ forumet mÄste ju veta! har letat och letat pÄ forum efter forum men inte hittat ett bra svar. till problemet. jag har en passat -97, centrallÄset fungerar men lÄser/öppnar bara förardörr och bakluckan, det drar ingen tjuvström och det hörs inga konstiga ljud frÄn vaccum pumpen. hur ska jag fÄ det att fungera pÄ passagerar dörren och pÄ de tvÄ bakdörrarna? tack pÄ förhand /Gustaf Kimby.
Oj-Oj racing =D
Re: PANIK! CentrallÄs passatKan det vara kylan som stÀller till det? StÀll dig i stinsen garaget ett par timmar.
Testa att ta bort en dörrsida bak och mÀt om det kommer fram ström till lÄsmotorn. Thomas Pettersson
Honda Civic VT (sÄld) Nu Honda CBR 600
Re: PANIK! CentrallÄs passatnej kylan Àr inte spöket (tyvÀrr). problemet fanns i somras ocksÄ. döck var din andra ise bra men jag vill gÀrna ha fler förslag för att förstÄ sÄ mycket som möjligt. OBS! nÀr man lÄser bilen innefrÄn med "quickswitchen" pÄ panelen i förrardörren fungerar det inte heller. nÄgon som vet vart vaccum pumpen sitter?
Oj-Oj racing =D
Re: PANIK! CentrallÄs passatThomas Pettersson
Honda Civic VT (sÄld) Nu Honda CBR 600
Re: PANIK! CentrallÄs passat
vet. har sÀtt den trÄden och inget av det som nÄgon sÀger i den trÄden finns det nÄgot vettigt i. den boxen han pratade om har nada med centrallÄset att göra ens. (tror den Àr till helljuset bl.a.) och lÄskolvarna har ingenting med det att göra "bakvÀgen" sÄ att sÀga. nÀr man lÄser upp innefrÄn sÄ ska det funka Àven om man inte ens har nÄgra lÄskolvar. rev av alla dörrsidor och allt idag och det jag kom fram till var att strömmen gÄr fram till varje dörr och relÀerna klickar och frÄn relÀ till motor/mekanism gÄr det ström men sen vill det sig inte mer verkar det som. Oj-Oj racing =D
7 posts • Page 1 of 1